FAQ

Najczęściej zadawane pytania klientów


Jak dobrać rozmiar kalosza?

Nasze kalosze mają zawyżoną rozmiarówkę. Oznacza to, że wypadają o rozmiar większe niż buty codzienne. Dlatego przy wyborze kaloszy należy sugerować się długością wkładki. Dobierając ocieplacz do kaloszy trzeba też pamiętać, iż zabiera on +/- 1 cm z długości.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia składane są poprzez nasz sklep online. Po wyborze konkretnego modelu kaloszy (każdy rozmiar i kolor ma przyporządkowaną zakładkę) należy dodać produkt do koszyka. Zamówienia opłacone za pośrednictwem przelewy24 są realizowane najszybciej, najczęściej jeszcze tego samego dnia.

Jak zmienić zamówienie?

W celu zmiany zamówienia prosimy o mailowy lub telefoniczny kontakt z naszym biurem. Pracownicy sklepu z pewnością postarają się pomóc w zmianie zamówienia.

Jak anulować zamówienie?

W celu anulowania złożonego zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym biurem. Pracownicy sklepu anulują wybrane zamówienie i odpowiedzą też na wszelkie pytania z tym związane.

Jakie są sposoby płatności w sklepie?

Oferowane naszym klientom formy płatności to przelewy24 oraz przelew tradycyjny. Opcja płatności poprzez przelewy24 umożliwia natychmiastową wysyłkę złożonego zamówienia.

Jakie są formy dostawy towaru?

Nasze paczki wysyłamy we firmowych foliopakach poprzez kuriera lub paczkomaty. Istnieje też możliwość odbioru osobistego zamówienia po uprzednim ustaleniu telefonicznym lub mailowym.

Jaki jest koszt wysyłki kilku towarów?

Koszt wysyłki w zależności od ilości zamówionych modeli nie ulega zmianie. Cena będzie taka sama nawet przy 10 parach.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy z dnia na dzień. Większość zamówień złożonych i opłaconych do godziny 12 wysyłamy tego samego dnia, jednak zastrzegamy sobie 7-dniowy termin wysyłki. Zależy nam na jak najszybszej wysyłce paczki do naszych klientów.

Czy istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru?

Każdemu klientowi naszego sklepu przysługuje prawo zwrotu towaru w terminie 14 dni. Towar nie może jednak nosić śladów użytkowania. Do paczki należy dołączyć formularz zwrotu z informacją o numerze konta oraz paragon. Bez niego nie ma możliwości zwrotu towaru.

Czy towar można reklamować?

Jeśli nasz klient zauważy uszkodzenia przesłanego obuwia lub inne usterki powinien skontaktować się z obsługą naszego sklepu, która poinformuje o kolejnych krokach procedury reklamacyjnej. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby nasze produkty wyróżniały się najwyższą jakością a ryzyko reklamacji było jak najmniejsze.

Czy istnieje forma rabatowania oferowanych produktów?

Nie stosujemy żadnej formy rabatowania. Nasze produkty mają bardzo dobry stosunek jakości do ceny.

Czy istnieje możliwość wymiany towaru?

Dopuszczamy możliwość wymiany towaru jeśli nie nosi on śladów użytkowania. Staramy się pomagać klientom, aby byli zadowoleni z zakupu i otrzymali właściwy rozmiar lub kolor swojego nowego obuwia.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów