Najczęściej zadawane pytania klientów

Nasze kalosze mają zawyżoną rozmiarówkę. Oznacza to, że wypadają o rozmiar większe niż buty codzienne. Dlatego przy wyborze kaloszy należy sugerować się długością wkładki. Dobierając ocieplacz do kaloszy trzeba też pamiętać, iż zabiera on +/- 1 cm z długości.

Zamówienia składane są poprzez nasz sklep online. Po wyborze konkretnego modelu kaloszy (każdy rozmiar i kolor ma przyporządkowaną zakładkę) należy dodać produkt do koszyka. Zamówienia opłacone za pośrednictwem przelewy24 są realizowane najszybciej, najczęściej jeszcze tego samego dnia.

W celu zmiany zamówienia prosimy o mailowy lub telefoniczny kontakt z naszym biurem. Pracownicy sklepu z pewnością postarają się pomóc w zmianie zamówienia.

W celu anulowania złożonego zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym biurem. Pracownicy sklepu anulują wybrane zamówienie i odpowiedzą też na wszelkie pytania z tym związane.

Oferowane naszym klientom formy płatności to Przelewy24 (w tym także PayPo), PayPal oraz przelew tradycyjny. Opcja płatności poprzez Przelewy24 i PayPal umożliwia natychmiastową wysyłkę złożonego zamówienia.

Nasze paczki wysyłamy bezpiecznie w kartonach poprzez kuriera lub paczkomaty. Istnieje też możliwość odbioru osobistego zamówienia po uprzednim ustaleniu telefonicznym lub mailowym.

Koszt wysyłki w zależności od ilości zamówionych modeli nie ulega zmianie. Cena będzie taka sama nawet przy 10 parach.

Zamówienia realizujemy z dnia na dzień. Większość zamówień złożonych i opłaconych do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia, jednak zastrzegamy sobie 7-dniowy termin wysyłki. Zależy nam na jak najszybszej wysyłce paczki do naszych klientów.

Każdemu klientowi naszego sklepu przysługuje prawo zwrotu towaru w terminie 14 dni. Towar nie może jednak nosić śladów użytkowania. Do paczki należy dołączyć formularz zwrotu z informacją o numerze konta oraz paragon. Bez niego nie ma możliwości zwrotu towaru (>formularz zwrotu<).

Jeśli nasz klient zauważy uszkodzenia przesłanego obuwia lub inne usterki powinien skontaktować się z obsługą naszego sklepu, która poinformuje o kolejnych krokach procedury reklamacyjnej. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby nasze produkty wyróżniały się najwyższą jakością a ryzyko reklamacji było jak najmniejsze.

Nie stosujemy żadnej formy rabatowania. Nasze produkty mają bardzo dobry stosunek jakości do ceny.

Dopuszczamy możliwość wymiany towaru jeśli nie nosi on śladów użytkowania. Staramy się pomagać klientom, aby byli zadowoleni z zakupu i otrzymali właściwy rozmiar lub kolor swojego nowego obuwia.

Loading...